سایت تفریحی شیرتوشیر-هرنوع پستی که شمابخوایید میتونید تواینجا پیداکنید

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود اهنگ یاس به نام همه چی درست میشه

دانلود اهنگ یاس به نام همه چی درست میشه,دانلود اهنگ یاس به نام همه چی درست میشه

برای دانلوداهنگ جدید یاس به نامه همه چی درست میشه به ادامه ی مطلب رجوع کنید

ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۹۴ ، ۲۳:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mohamm ad

دانلود بازی NBA 2K16 برای PC

دانلود بازی NBA 2K16 برای PC

نسخه ی جدید بازی که NBA2K16 نام گرفته است اینطور که نشان می دهد دارای تغییرات بسیار اساسی و متفاوتی خواهد بود که قرار است پس از انتشار علاقه مندان بازی های ورزشی را شگفت زده کند. این نسخه از بازی دارای یک مد داستانی خواهد بود واین مد داستانی را آقای Spike Lee سازنده فیلم های Do the Right Thing, Oldboy طراحی خواهند کرد. بخش داستانی با نام “Be the Story” در بخش MyCareer قرار خواهد داشت. در این بخش داستان یک فرد از کودکی وی تا بزرگسالی و شرکت در مسابقات بستکبال حرفه ای NBA روایت می‌شود. سختی های زندگی او و زندگی وی در دبیرستان داستان را بسیار هیجان انگیزتر می‌کند. با توجه به اعلام کمپانی ۲K Sports لیگ تابستانی در بازی NBA 2K16 وجود خواهد داشت. اینطور که به نظر می رسد وجود لیگ های تابستانی که از NBA 2K11 در این سری بازی ها وجود داشت برای نسخه ی جدید آن نیز در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب...
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mohamm ad

اس ام اس خنده دار و جالب

اس ام اس خنده دار و جالب,اس ام اس خنده دار و جالب,اس ام اس خنده دار و جالب,اس ام اس خنده دار و جالب,اس ام اس خنده دار و جالب,اس ام اس خنده دار و جالب,

پیامک خنده دار, جوک جدید

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ
.
.
.
ﺩﺯﺩﻩ ﺟﻠﻮﺷﻮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﻮﺑﺎﻟﺘﻮ ﺑﺪﻩ ﺑﯿﺎﺩ ، ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺷﻤﺎﺭﻩ
ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺸﻮ ﺩﺍﺩﻩ ، ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﺪﻥ و ازدواج کردند ﺍﻻﻧﻢ ﺩﻭﺗﺎ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭﻥ

 

ادامه مطلب...
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mohamm ad

اس ام اس خنده دارو جالب2

اس ام اس خنده دارو جالب2

جک خنده دار جدید, اس ام اس جوک و سرکاری

ﻣﻦ ﺷﯿﺮﺟﻪ ﺯﺩﻥ ﺭﻭ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺁﺏ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﻡ
ﻣﻮﻗﻌﯽ ﮐﻪ ﺭﻭ ﺳﺮ ﻋﺮﻭﺱ ﻭ ﺩﻭﻣﺎﺩ ﭘﻮﻝ ﻣﯿﺮﯾﺨﺘﻦ
ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﻢ!

ادامه مطلب...
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mohamm ad

دانلودبازی تیکن اندرویدTekken Card Tournament 3.357

دانلودبازی تیکن برای اندروید

دانلود Tekken Card Tournament - بازی تیکن اندروید

برای دانلودبازی تیکن برای اندروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنیدچشمک

ادامه مطلب...
۰۳ مهر ۹۴ ، ۰۱:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mohamm ad

دانلود بازی Blood Bowl برای PC

دانلود بازی Blood Bowl 2 برای PC

Blood Bowl 2 pc cover small دانلود بازی Blood Bowl 2 برای PC

Blood Bowl 2 را می توان بازی با سبک شبیه ساز فوتبال آمریکایی دانست اما با این تفاوت که شما در این عنوان به جای انسان ها، با موجودات عجیبی همچون  ORC ها، کوتوله ها و… بازی می کنید! این بازی مهیج که ترکیبی از بازی شبیه سازی ورزشی و اکشن – نقش آفرینی است با قابلیت بازی چند نفره امکان مسابقاتی سراسر هیجان را به شما می دهد. قابلیت بازی در لیگ های مختلف با اهریمنان و کاراکترهای مختلف بازی و همچنین بازی آنلاین از جام های مختلف در کنار خشونت بسیاروهیجان بالای بازی های اکشن و ورزشی این بازی از ویژگی های آن است . این بازی برگرفته شده از یک بازی معروف تخته ای در دنیا به نام Warhammer Fantasy می باشد. تنها کافی است یک تیم برای خودساخته ، آنها را آموزش دهید و برای آنها بهترین تجهیزات را خریداری نمایید تا پیروزی ها را یکی پس از دیگری به دست آورید، وحتی می توانید در این سری مسابقات خونین به داور مسابقه رشوه داده و از طلسم های نابودکننده استفاده نموده ویا از سلاح های غیرقانونی برای شکست تیم حریف استفاده نمایید.

Blood Bowl 2 PC-CODEX

ادامه مطلب...
۰۱ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mohamm ad

دانلود بازی Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One برای PC

دانلود بازی Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One برای PC

Afro Samurai 2 Revenge of Kuma pc cover small دانلود بازی Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One برای PC

نسخه اول بازی Afro Samurai یک عنوان جالب‌توجه بود که در بخش روند بازی و گرافیک به‌خوبی نظر منتقدان به سمت خودش جلب کرد. این بازی خوش‌ساخت توانست یک نمایش خوب برای کسانی باشد که می‌خواستند انیمه را در قالب یک بازی تجربه کنند. اکنون پس از چند سال نسخه دوم این بازی معرفی‌شده است. Afro Samurai 2: Revenge of Kuma قرار است دنباله‌ای بر نسخه سال ۲۰۰۹ باشد. نسخه اول توسط شرکت Namco Bandai برای ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۴ عرضه شد. کار ساخت نسخه جدید را نیز اعضای سابق این شرکت به همراه دیوید رابینسون (David Robinson) که تهیه‌کننده نسخه قبل بود، انجام می‌دهند. بازی‌ای که در سال ۲۰۰۹ بر اساس این مجموعه منتشر شد، در سبک پلتفرمر سه‌ بعدی بود و با نظرات متفاوت منتقدین روبرو شد. بازی از طراحی سل-شید بهره می‌برد و اشخاصی‌ مانند ساموئل ال جکسون، لوسی لو و مارک همیل در آن‌ به صداپیشگی پرداخته بودند. انتقام کوما توسط استودیو مستقل ریداکتد ساخته شده است و داستان بازی دقیقا از پایان داستان قسمت اول آغاز می‌شود. در پایان قسمت اول آفرو فکر می‌کند که کوما، دشمن اصلی‌ خود را کشته است. اما این‌طور که به نظر می‌رسد وی کماکان زنده است و برای انتقام از آفرو باز گشته است.

Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One PC-CODEX

ادامه مطلب...
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mohamm ad

دانلود بازی FIFA 15 برای PC

دانلودکم حجم بازی FIFA 15 برای PC,دانلود بازی FIFA 15 برای PC

FIFA 15 pc cover small دانلود بازی FIFA 15 برای PC

سرعت کلی گیم پلی همانند نسخه‌های قبل باز هم دچار تغییراتی شده و کمی کندتر به نظر می‌رسد که البته اگر FIFA World Cup را تجربه کرده باشید این کندی به مراتب مشهودتر خواهد بود. حرکات بازیکنان در زمین بازی سنگین از قبل شده و حتی چرخش ها و جابجایی های سریع نیز سنگینی خاص خود را دارند که البته این سنگینی همانند فیفا ۱۴ آزاردهنده نبوده و بیشتر در راستای القای وزن بازیکنان به بازیباز است. این سنگینی در صحنه هایی که بازیکنان پا به توپ می‌شوند و یا در صدد دریافت توپ هستند بیشتر و بهتر خود را نشان می‌دهد. رد و بدل کردن پاس‌های پینگ‌پنگی همچنان امکان پذیر است ولی فاکتور وزن سختی آنرا افزایش داده است. کیفیت پاس ها (بخصوص پاس‌های تک‌ضرب) با توجه به موقعیت بدن و پای تکیه‌گاه بازیکنان متفاوت است و ممکن است در صحنه‌ای با این که قدرت را بسیار پر کرده کرده‌اید، به دلیل عدم تعادل بازیکن پاسی آرام و بی جان را شاهد باشید. حتی در بعضی از صحنه ها اگر بازیکن دریافت کننده توپ در حرکت باشد، در صورت فرستادن توپ در خلاف جهت وی، ممکن است سر خورده و فرصت ضد حمله برای حریف فراهم شود. همین موارد در کنار فیزیک بسیار خوب بازی یکی از ویژگی‌های خوب فیفا ۱۵ را تشکیل می‌دهد.

ادامه مطلب...
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mohamm ad

دانلودبازیReckless Racingبرای اندروید

دانلود بازی زیبای اتومبیل رانی بی پروار Reckless Racing 2 1.0.4 برای اندروید

Reckless Racing Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی زیبای اتومبیل رانی بی پروار Reckless Racing 2 1.0.4 برای اندروید

Reckless Racing 2 یک بازی زیبا و مهیج در سبک مسابقه ای می باشد که کاربران می بایستی در از بین ۱۸ اتومبیل شبک و لوکس انتخاب کرده و در مسابقات سرشار از هیجان شرکت نمایند. امکان ارتقا ماشین ها در این نسخه وجود داشته و کاربران می توانید در مسابقات آنلاین با دوستان خود نیز رقابتی تنگاتنگ داشته باشند. بیش از ۴۰ چالش مختلف برای بخش های مختلف بازی در نظر گرفته شده است که می توان به مسابقات داغ و زیبای حذفی اشاره کرد که تنها یک اشتباه ممکن موجب حذف شما در مراحل بالاتر شود و هیچ چیزی به شما نرسد. این بازی بر روی سیستم عامل اندروید ۱.۵ و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.

Reckless Racing 2 1.0.4 Apk + Mod + Data

ادامه مطلب...
۰۱ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mohamm ad