http://s6.picofile.com/file/8190299276/%D8%AC%D9%88%DA%A9_%D9%88%D8%A7%DB%8C_%D9%81%D8%A7%DB%8C.jpg

جوک های بامزه و خنده دار سری اردیبهشت 94
دختره پست گذاشته بود : من مثل پیچک میمونم اروم اروم دورت میپیچم جوری که حسم نمیکنی تا به خودت بیای میفهمی که اسیرمی
و اگه بخوای ازم فرار کنی خفت میکنم
منم زیرش نوشتم : اینی که تو میگی مار بوده نه پیچک
بنظرتون چرا بلاک شدم؟؟؟؟


یه روز بابام یه گلدون با گلش خرید آورد گذاشت رو تاقچه،آقا من سه روز بش آب میدادم.روز سوم وقتی از سر کار اومد گلدونو برداشت،یه سینی با چاقو برداشت شروع کرد به قاچ کردن گلدون...
.
.
.
.
.
.
.
.
اونجا بود که ما تازه فهمیدیم آناناس چیه!!
برگرفته از واقعیتهای دهه شصت....
 
 
 
 
زمان ما کارنامه ها یه نمره ای توش داشت، ولی الان شده : خوب، بد، عالی.
فکر کنم برای نسل بعد برای اولیا پیامک میاد اینطوری :

کارنامه فرزند دلبندتون:
ورزشlaugh
هنرfrown
املا
علوم
جغرافی
ریاضی crying
 
 
 
نمیدونم چرا هـرکـاری میکنــم آیفـونـم بـه اینتـرنــت وصــل نمیشــه
.
.
.
.

.
.
.
.
...
.
.
.
.
دکمـه شـو کـه میــزنـم در خــونـه بـاز میشــه ..!!
 
 
من آخرشم نفهمیدم ما مردا " هممون مثل همیم" یا "یکی از یکی بدتریم

***

فقط یه ایرانی میتونه 85 تا حرف رو تو sms طوری به هم بچسپونه که بشه 70تا حرف
واسه اینکه نخواد پول 2تا sms بده !

***

پاتختی چیست؟
همان جشن نیکوکاری یا گلریزان برای عروس و داماد است
که برای حفظ آبروی زوج جوان نام پاتختی را برآن نهاده اند!

***

Google Earth به شما این قابلیت رو میده
که هر جای دنیا رو که خواستی ببینی، ولی شما چیکار میکنی؟
اول میری خونه خودت رو میبینی

***

آیا می دانستید که اون زنی که برای اولین بار عبارت
“مردا همه مثل همه ن”
رو به کار برد، یه زن چینی بود که شوهرشو تو بازار گم کرده بود؟

***

این خانم‌های که میگن ما هرگز ازدواج نمی‌کنیم
همون‌هایی‌ بودن که سر سفره شام قهر میکردن ،
۲۰ دقیقه بعدش تو آشپز خونه ۲ برابر میخوردن .

***

آرایش چیست ؟!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
لایه ای بتونه ای و ضخیم که سکینه را به پارمیدا تبدیل می کند ))))

***

شام چی درست کنم ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اولین جمله ی مامانا در حین جمع کردن سفره ی ناهار ! ))

***

معلم: ۱۰ تا سیب داریم من ۹ تاشو میخورم، چند تا سیب میمونه؟
.
.
.
.
.
.
.
بچه: همون یکی رو هم وردار بخور بدبخت سیب نخورده !

***

ایرانیان ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﻫﺰﺍﺭ ﺳﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﻧﺎﻧﻮ ﺩﺭ ﺗﻬﯿﻪﯼ ﻏﺬﺍ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ !!!
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺎﻧﻨﺪ : ﻧﺎﻧﻮ ﻣﺎﺳﺖ, ﻧﺎﻧﻮ ﺧﯿﺎﺭ, ﻧﺎﻧﻮ ﺳﺒﺰﯼ, ﻧﺎﻧﻮ ﭘﯿﺎﺯ, ﻧﺎﻧﻮ ﭘﻨﯿﺮ و ...

***

عکس العمل مردم بعد از تاخیر مترو:

ژاپن 10ثانیه تاخیر: شکایت از واحد حمل و نقل
روم 1 دقیقه تاخیر: مسئولین بی کفایت
اوکراین 3 دقیقه تاخیر: تعجب
ایران بعد 20 دقیقه: ایول یه قطار اومد))

***

ترسناک ترین جمله ای که تو دوران بچگی از مامانم شنیدم این بود که :
وایسا برسیم خونه....

***

اینایی که این مطلبو می خونن و لایک نمیکنن همونایی هستند که خرما برمی دارن و فاتحه نمی خونن.