دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام عشقمون خاصه

Download New Song By Naser Zeynali Called Eshghemoon Khase

ترانه : پوریا متبعین / آهنگ : ناصر زینعلی / تنظیم : فربد فروغی

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام عشقمون خاصه

برای دانلودبه ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام عشقمون خاصه

Download New Song By Naser Zeynali Called Eshghemoon Khase

ترانه : پوریا متبعین / آهنگ : ناصر زینعلی / تنظیم : فربد فروغی

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام عشقمون خاصه

متن دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام عشقمون خاصه

متن آهنگ ناصر زینعلی عشقمون خاصه

 

دلم می خواد با هم بگیم به همه عالم

که می خواییم همو که عشقمون چقد خاصه

رو تو چه حساسم توام همینی واسم

چون نگاه تو نگاه منو میشناسه

وای مهربونم نمی تونم بی تو بمونم

وای تویی جونم دوست دارم تا آخرش از تو بخونم

من که عاشقت شدم کاش بشی مال خودم

این همه دوست دارم مگه بس نیست

آخه قربونت برم گیرت افتاده دلم

حسی که بهت دارم عشقه هوس نیست

♫♫♫

این دوست داشتنه که تو قلب منه

دل من روشنه که می مونی واسم

وقتی نزدیکتم هربار من عاشقترم انگار

می خوام این حس بشه تکرار همین احساسم

من که عاشقت شدم کاش بشی مال خودم

این همه دوست دارم مگه بس نیست

آخه قربونت برم گیرت افتاده دلم

حسی که بهت دارم عشقه هوس نیست