اس ام اس ماه محرم

اس ام اس محرم

اس ام اس محرم سال95

اس ام اس محرم

محمد حسین جانعلی 6 یا 6
من از شوق بارون به دریا زدم
میخوام آسمونو تماشا کنم
واسه تو من از جونمم میگذرم
تو بنویس تا با خونم امضا کنم
هستم گدای تو، جونم فدای تو
بارونیم تو هوای تو
دنیا هِی میچرخه، اما هر روز تلخه
بی تو دور از کربلای تو
من نروم به کربلا میمیرم به خدا به خدا
فرستنده : محمد حسین6یا6
217455
محمد حسین جانعلی 6 یا 6
برای ایــن نمـاز عشـق من همیشه وضو دارم
اگـه باشــم در خـونــت عزت و آبـرو دارم
تــا ابــد پادشـاهـی تـو تـا ابـد بندتـون میـشم
زیاده لـطفت اینــقدر که دارم شرمندتون میشم
لــــطف تو بـی منـــته
وقتــی حــرف جــنته
باید تو حرم دنبالش گشت
هـــرکجا که حــــرف تو بود
ایـن دل عـاشـــق
از کنارش راحت که نگذشت
چـــــه شـــور و نـواییــــه آقـــا خبــــرائــیــــه
وسط این سینه زنیها
بـــابـــات شــــیر خدا خود تو خــــون خــــدا
مادرت تو ام ابیها
.
.
مداح:جوادمقدم
فرستنده : محمد حسین6یا6
217294
محمد حسین جانعلی 6 یا 6
اس ام اس محرم(جواد مقدم)
من یه عاشق عقل و منطق سرم نمیشه
دورم اما دوری ات باورم نمیشه
غرق آهم کربلا هم نرم نمیشه
آخه واسم هیچ جا مثل حرم نمیشه
چند ساله هوای حرم هواییم کرده
هواییم کرده هواییم کرده
ایوون طلای حرم هواییم کرده
هواییم کرده هواییم کرده
رویای شبای حرم هواییم کرده
هواییم کرده هواییم کرده
باز هواییم کن
دارو ندارمو بگیر کربلاییم کن
تو رو به جون مادرت نینواییم کن
کربلاییم کن
.
.
.
عاشقای جواد مقدم لایک کنن.
فرستنده : محمد حسین6یا6
215230
یعنی زینب نمی تونست زودتر زیر گلو را ببوسه، ??
نه می خواست تا لحظه ی آخر ...
برای یک لحظه هم شده جان امام زمانش را بیشتر نگه داره،...
لحظه ی آخر صدا زد، مهلاً مهلا ...
فرستنده : فرهاد و شیرین
214475
زلف راریخت روی شانه ی باد،
باد رابین دردسرانداخت،
آمدعباس!نصف لشکر را،
ازتکاپوهمین خبر انداخت.
بازدردل غم مولای غریب است مرا،
اربعین است وغم شیب خضیب است مرا.
هنوز راه ندارد کسی به عالم تو،
نسیم هم نرسیده به درک .پرچم تو
فرستنده : پسرجرجانی
213645
«الف» قامت «ارباب» را که برداری،،
این «رباب» است که می ماند و
«تنهایی»او...!!

السلام علیک یا علی اصغر،،یا مسیح حسین ع ....
فرستنده : تنهایی پاییز**
213361
اشـکـم را بـه دسـت بـاد مـی سـپارم
تـا سـلامم را بـه تـو بـرسـانـد
تـا حـداقـل اشـکام بـه کـربـبلات بـرسه
آقـا جـان مـحـتاج نـیم نـگاهـت هـستـم، ردم نـکن
الـسـلام عـلـیک یـا ابـا عـبدالله الـحـسین (ع)
فرستنده : Arash 23
213328
الان یه عده دارن از کجاها عکس میگیرن ....

کــربــلا
نـجــف
بعد پست هم میذارن ......
من تو راه نجف کربلا .....
همین الان یهویی ......

اما من .....
اتاقم ......
تنهاییم .......
گذرنامه و تربت ......
دوری از حرم ....
همین الان یهویی .....
فرستنده : سارا**ثنایی**
213280
*******-------*******
السلام علیک یا ابا عبدالله
دوباره آخرش من ماندم و یک بغض هرساله
کنار عکس شش گوشه نشستم اربعین ها را
فرستنده : اَشتَران
213279
یـک اربـعین بـه نـیزه سر یار دیده ام /یـک اربـعین چـو شـمع بـه پایت چکیده ام /یـک اربعین به ضربه شلاق ساربان/بـر روی خـارهای مغیلان دویده ام /یـک اربعین تمام تنم درد می کند/بـا ضرب تازیانه ز جایم پریده ام /یـک اربعین رقیه تو مُرد از غمت/اکـنون بدون او به کنارت رسیده ام/یـک اربعین به شـام وبه کوفه حماسه ها/بـاخطبه های حیدری ام آفریده ام/یک اربعین به چوبه محمل سرم شکست /همچون پدر ببین تو، جبین دریده ام /یک اربعین به ضربه سیلی ببین حسین/روی کبود و قامت از غم خمیده ام

اربـعین حـسیـنی تـسـلیت . .
فرستنده : Arash 23
213260
دیـده بـستـه ام از هـمه عـالم و دلـم در کـربـبلاسـت .
یـا عـزیـز زهـرا...مـارا بـطلب..
فرستنده : Arash 23
213252
*******-------*******
السلام علیک یا ابا عبدالله
گفته بودی که حرم می برمت ممنونم
از پذیرایی و لطف و کرمت ممنونم
خواب خوش بود که آخر تو محقق کردیش
اربعین پای پیاده حرمت ممنونم
فرستنده : اَشتَران
213209
اگـر اربـعین کـربلا نـرفـتی غـصه نـخور
رقـیـه (س)
هـم اربـعین کـربـلا نـرفـت. . .
فرستنده : Arash 23
213189
☜میزنم اسمتو با گـریه صــدا،ندارم هیچ کسی رو جـــز تو آقام
↯یه شبه جمعه کاش بگم به مادرمــ، پاشو مادر،پاشو بریم کربــ ــلا
↻بجز تو از کی بخونم↻ میخوام که ترکــی بخونم⇡⇡
نوکرتونو در یاب
↶باشیوا دولانیم اربابــــ
این نوکرت رو دریاب
↶باشیوا دولانیم اربابــــ


۩قسمتــــــ من کــــربوبلا گوزل آقــــــا , گوزل آقــــــا۩
فرستنده : ⇜ عشــقیــ خــاکے
213175
*******-------*******
السلام علیک یا ابا عبدالله
هوای شهر پر از نفخه ی رهایی هاست
پر از نسیم دل انگیز کربلایی هاست
خدا کند که به امید کربلا باشد
که این جدایی ها بهترین جدایی هاست
فرستنده : اَشتَران
اس ام اس محرم

213151 189
پای پیاده دیگر چه صیغه ای هست...
حسین و عباس شما بطلب من با
سر می آیم قول مردونه
فرستنده : iیک dدیh ماهی eتنهاm
213097 176
⇩گوهـــــرنایـابی،↩تواولیـــــن روضـــــه خوان اربـــــابی

⇩لالـــه ترین یاسی↩ ای که بــــرادرزاده ی عباســـــی⇡⇡

۞سیــــدتی یارقـــــیه۞
فرستنده : ⇜ عشــقیــ خــاکے
213095 1155
*******-------*******
السلام علیک یا ابا عبدالله

لذت عشق به این حس بلاتکلیفی است
اربعین قسمتم آیا بشود یا نشود

فرستنده : اَشتَران
213039 1110
ﮐــﻨﺎﺭ ﻗــﺪﻡ ﻫــﺎﯼ ﺟــﺎﺑﺮ،ﺳــــﻮﯼ ﻧﻴﻨـــﻮﺍ ﺭﻫـﺴـــﭙﺎﺭﻳﻢ....
ﺳﺘــــﻮﻥ ﻫﺎﯼ ﺍﻳــﻦ ﺟـــﺎﺩﻩ ﺭﺍ ﻣـــا بـــﻪ ﺷــﻮﻕ ﺣــﺭﻡ ﻣـﻴﺸﻤــــﺎﺭﻳﻢ....
ﻋــــﺎﻗﺎﻣــــﻮﻥ ﺭﻓـﺘــﻪ ﮐـــﺮﺑــﻼ*ـ*
ﺧــــﻮﺷﺒﺤــــﺎﻟﺶ....
فرستنده : anitala*_*
212839 1438
جــابـرا اشـک فـشان نـاله بـزن زمـزمـه کـن
گـریـه بـا فـاطمه از داغ بـــنی فــاطـمـه کـن
در حــریـم پــسر فـاطـمـه یــاد از هـمـه کـن
روی از گوشــه گــودال ســوی عــلـقمه کـن
فرستنده : Arash 23
212725 1124
(بسم رب الحسین"ع")
این روزها ؛
شعر ندارد...حرف ندارد...!!
درد دارد...ناله دارد...
این روزها فقط باید ناله سر داد :
"یک اربعین برای تو حیران شدم حسین...!!!"
لایک= کربلا... اللهم ارزقنا ... کربلا...
فرستنده : درتعجیل ظهورش،صلوات
212703 166
از آن خوشم که شدم نوکر سرای حسین
منم غلام کسی که بود گدای حسین

دو چشم داده خداوند تا که گریه کنم
یکی برای حسن آن یکی برای حسین

یقین که آتش دوزخ حرام گردیده
به جسم آنکه بود یار آشنای حسین

برای بخشش کوه گناه یک راه است
بریز قطره ی اشکی تو در عزای حسین

کبوتر دل عشاق هر شب جمعه
نشسته است روی گنبد طلای حسین

خدا کند که شبی زائر حرم گردیم
و جان دهیم همان شب به کربلای حسین

به گوش جان تو اگر بشنوی هنوز آید
ز زیر نیزه و تیغ و سنان صدای حسین
فرستنده : پراااااید...وااااانت
212618 1133
♛♔ﭘــــــﺎﺩﺷـــــﺎﻫـــــــﯽ♚♔
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻧـــﻮﮐــــــﺮﯼ ﺑﺮﺍ "ﺭﻗـــﻴـــــــــﻪ "س....
فرستنده : anitala*_*
212602 1112
عشـــــق یعنی کربـــــــلا,یعنی من و تنهاحــــــــــرم
عشـــــق یعنی عکس سلفی یادگاری باحــــــــــــــرم
ای خدا!این روزها شــــــــش گــــــوشه میخواهد دلم
عشـــــق یعنی اربعیـــــن پـــای پیـــــاده تـــاحـــــرم


السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع)
فرستنده : کشکک زانو
212583 1109
یاحسین جان نمیدونم که دیگه چجوری ازت خواهش کنم که منوهم برسونی به کربلات ولی آقاجون خدامیدونه که دارم دیوونه میشم.
.
.
.
.
.
.
.
دوستان4جوک انشاالله هرکی داره میره کربلا به یاد ماها هم باشه مخلص همتونم.
فرستنده : mahdi
212577 1446
تا حسین ارباب باشد خوش به حـال نـوکرش...
لــحظۀ جــــان دادنـش آید به بالای ســــرش...
بعـد خـــدمت در حــسینیه بــه پــاس نوکری...
جنّـتش امضاء شود با دست زهـرا مـــادرش...
فرستنده : Arash 23
212575 1103
همه دارند به سوی حرمت می آیند......
طبق معمول منِ بی سر و پا جا ماندم......
فرستنده : j£
212513 184
محرم تمام شدوگفته ها دارم من
ازسرنگفته هایم عقده هادارم من
میشودروزی بیایدوبا دیدار حظوری؟
خواسته ی مردن پای علمت خواهم من.

(السلام علی الحسین)
فرستنده : mahdi
212480 1243
دلم کربلا میخواهد
یه عکس سلفی توی حرم

زیرش بنویسم...
من و عباس بن علی همین الان یهویی
فرستنده : iیک dدیh ماهی eتنهاm
212436 1129
عشــق رقــیه تــو دلــم سنــد نـوکــریـمه...
فـــدای اون دســـت کــوچیک کـه اینــقدر کریمه...
فرستنده : anitala*_*