اس ام اس ماه محرم

اس ام اس محرم

اس ام اس محرم سال95

عـسل مـی بـیـنم و

یـاد تـو مـی افـتم

یـاد شـب عـاشـورا و

یـاد ظهـر شـهادتـت

یـا قـاسـم بـن الـحسن ...
فرستنده : Arash 24

بقیه در ادامه ی مطلب


کوفیــان خیــمه ها را به آتش کشیدنــد تا بچه هایت به چشم خود ببینند قصـه های مدینــه را خانــه و آتــش و مــادر . . .

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
فرستنده : Arash 24
نگو علی اصغر

بگو حسین

خودش را

بالای دست گرفت....

نگو علی اکبر

بگو حسین

خودش را

فرستاد

میدان...

در روز عاشورا تو

چندین بار شهیدی شدی

امام شهیدم

صلی الله علیک یا ابا عبدالله ...
فرستنده : Arash 24
224495 1133
مــادرم گـفته کـه مـن وقـف عـزایت هـستم/سـالیانیست در ایــن خــانه گـــدایت هـستم/هــــر کجا اسم تو باشد دل من هم آنجاست/زائـــر دائمـــی کــــــرب و بـــلایت هـستم

یاحسین . .
فرستنده : Arash 24
224402 180
♥ــــــــ♥Eyahgore b.l.a.k♥ــــــــ♥

آقاجونم چند روز دیگه محرمت میرسه:

...آبرویم را بگیر و آبِ رویم(گریه هایم)را نگیر
گریه ام وقتى نمی گیرد خجالت می کشم

سمت روضه آمدن طى طریقت کردن است
وقت مردن هم خودم را سمت هیئت می کشم

تا که من یک روز در هفته بیایم پیش تو
جان زهرا مادرت شش روز منت می کشم

بچه هایم را بگیر و بچه هایت را بده
با تو دور بچه هاى خویش را خط میکشم......

علی اکبر لطیفیان
فرستنده : Sare:Saba
224377 1160
خـــبر از قـــافـله ی کــــرببلا مــی آیــد/خـــبر از حــنجره ی شــاه ولا مــی آیــد/عـــاشقان حسین بن علی گوش دهید/30 روز دگــــــر مـــــاه عـــــزا مــی آیــد

یا ابا عبدالله . . .
فرستنده : Arash 24
224092 187
❤ـــــــ❤‌عـلـی اکـبـر لـطـیـفـیـان❤ـــــــ❤
(۴۰ روز تـا مـحـرم)!!!!

روزها را با توسل کردنم شب می‌کنم

دارم از این ناحیه خود را مقرب می‌کنم

خلق تحویلم نمی‌گیرند، تحویلم بگیر

تو که تحویلم نمی­گیری همه‌ش تب می‌کنم

عقل را از بارگاه عشق بیرون کرده‌اند

خویش را دارم به دیوانه ملقب می‌کنم

اختیار "عبد" یا "رب" را به دست من دهند

اختیارا خویش را عبد و تو را رب می‌کنم

من که عادت کرده‌ام شب‌ها به درس عاشقی

روزها فکر فرار از دست مکتب می‌کنم

دیشبم از دست رفت و حسرتش را می‌خورم

گرچه امشب آمدم گریه به دیشب می‌کنم

گفت کارت چیست گفتم چند سالی می‌شود

کفش‌های گریه کن‌ها را مرتب می‌کنم

من تمام خلق را یک روز عاشق می‌کنم

من تمام شهر را از تو لبالب می‌کنم

هر سحر از پنج‌تن، گریه تقاضا کرده‌ام

هر چه را دادند یکجا خرج زینب می‌کنم

فرستنده : Sare:Saba
224058 1225
یـا حـسـیـن . . .

از امـشبی بـه بـعد بـه عـشق مـحـرمـت

چـله گـرفـته ام کـه گـنه کـم کـنم . . .

یــک اربعـین تــا مــحرم . . .

40روز .....
فرستنده : Arash 24
223791 1230
مـولای مـن!
جـانـم بـه فـدایتان کـه تـشنـه لـب بـه شـهادت رسیـدی ولـی مـشـتـاقان نـور را سـیراب عـشـق نـمـودی...
صلی الله علیک یا ابا عبدالله ...

50 روز تا محرم . . .
فرستنده : Arash 24
223456 1247
تسکین
می دهم
دل
زیارت نرفته ام
با
سلام های
پر از
اشک و آهم
سمت حـرم ... .

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین ...

60 روز تا ماه محرم . . .
فرستنده : Arash 24
221910 166
...کجاست یوسف مجروح پیرهن‌چاکم
که باد از دل صحرا می‌آورد بویش

کسی بزرگ‌تر از امتحان ابراهیم
کسی چنان که به مذبح برید چاقویش

نشسته است کنارش کسی که می‌گرید
کسی که دست گرفته به روی پهلویش
.
.
.
طلوع می‌کند اکنون به روی نیزه سری
به روی شانه طوفان رهاست گیسویش


فاضل نظری
فرستنده : trojan
220364 1116
کاش من نقاش بودم کربلا را میکشیدم/لاله های واژگون نینوا را میکشیدم
میکشیدم ساقی لب تشنگان را بی دو تا دست/مشکهای پاره وعشق و وفا را میکشیدم
میکشیدم زینب و یک کاروان را با اسیری/اشکهای زینب و آل عبا را میکشیدم
میکشیدم لشکری از کوفیان بد سرانجام/بی کفن در قتل گه بس لاله ها را میکشیدم
می کشیدم بر سر نی من یکی قرآن ناطق/پشت سر سینه زنان من انبیا را میکشیدم
میکشیدم من حسین را بی سپاه و بی برادر/ اشکهای جبرئیل و مصطفی را میکشیدم
کاش تنها یک شبی در خواب آیم کربلایت/کاش می شد از حرم تا قتلگه را میکشیدم
فرستنده : trojan
218719 159
بارونه بارون
چشمای گریون
این شبا گریه عادتم شده
توی رویاشم
کربلا باشم
برای کی دو ساعتم شده
خیلی بی تابم
نکنه خوابم
حالا که دیگه نوبتم شده
وای کرب و بلا
فرستنده : عاشق تنها
217942 157
محمد حسین جانعلی 6 یا 6

من موندم با یه حالتی نگات کردم

تو رفتی با یه حسرتی نگات کردم

از میدون با یه ناله ای صدام کردی

تا میدون تو پریشونی صدات کردم

میدون مثل کوچه و اکبرم مثل مادر

مقتل مثل کوفه و اکبرم مثل حیدر
فرستنده : محمد حسین6یا6
217712 153
محمد حسین جانعلی 6 یا 6

کشتی شکست خورده ی غمتو موج طوفان محن
از وقتی که منو زدن،لکنت زبون گرفت حسن
علی نبینم اشکاتو، این روزا غمگینی
اگه بسازی تابوتم و، خندم و می بینی
از ناله سنگینی، از ناله سنگینی
ای دل ای دل ،امان از دل حیدر
تمام اعضای ِ تنم، شکسته از جفا شده
یعنی همه وجود ِ من، خیرات ِ مرتضی شده
تا میخ در رفت تو سینه ام، عرش خدا لرزید
از خون ِ پهلوم رو عبای ِ مرتضی پاشید
بغض علی ترکید، بغض علی ترکید
ای دل ای دل ،امان از دل حیدر
.
.
.
جواد مقدم